Minikrosová motorka TT-R50E se jistě stane vyplněným snem všech dětí. Je navržena tak, aby přinášela radost a příjemné zkušenosti jezdcům ve věku od 4 do 7 let.
Všechno na tomto minikrosu pro pohodlnou jízdu je navrženo tak, aby přinášelo radost a příjemné zkušenosti jezdcům ve věku od 4 do 7 let. Pro maximální usnadnění ovládání je tento čtyřtakt o objemu 49,5 ccm s elektrickým startérem vybaven poloautomatickou třístupňovou převodovkou. Navíc pro zvýšení rodičovské kontroly je možné TT-R50E startovat pouze s vloženým klíčkem zapalování.
Stylová grafika modrých plastů byla inspirována Yamaha vítěznými MXGP motocykly. Díky odpružení s vysokým zdvihem a pneumatikám s drsným vzorkem je TT-R50E připraven přinášet hodiny zábavy celé rodině.
Stylový, malý TT-R50E pro pohodlnou jízdu, který je vybaven čtyřtaktním motorem o objemu 49,5 ccm s elektrickým startérem a třístupňovou převodovkou s automatickou spojkou, je skutečně jedním z motocyklů s nejjednodušší a nejsnadnější obsluhou. A protože není možné jej nastartovat bez klíčku zapalování, mohou mít rodiče plnou kontrolu nad jeho užíváním.
Stejně tak jako naše závodní motocykly s větší kapacitou je TT-R50E vybaven systémem předního a zadního odpružení s vysokým zdvihem. S odpružením 80 mm předního kola a 71 mm odpružením zadního kola je podvozek TT-R50E postaven tak, aby dodal vysoký stupeň jezdeckého komfortu spolu s jednoduchým ovládáním v off-roadovém terénu.
TT-R50E je vybaven kompaktními bubnovými brzdami pro hladký a předvídatelný brzdný výkon, což umožňuje novým a nezkušeným jezdcům rozvinout jejich dovednosti v oblasti ovládání stroje. A pro plný jízdní výkon při jízdě v terénu je tento automatický minikros vpředu i vzadu vybaven 2,5 palce širokými pneumatikami s drsným dezénem
Ve stylovém provedení v barvách Racing Blue se nechal model TT-R50E inspirovat našimi většími motokrosovými motocykly - vítězi v MX GP. Přední a zadní nárazníky jsou vyrobeny z pevného polypropylenu s vysokým stupněm pružnosti a odolnosti proti nárazu. Díky palivové nádrži o objemu 3,1 litru Vám poskytne spoustu času k ježdění, než bude nutné znovu natankovat.
Ergonomika tohoto minikrosu o objemu 49,5 ccm je navržena tak, aby se začínající jezdec neustále cítil jako doma. Promyšleně vyvinuté rozvržení řidítek, sedadla a stupačky přináší pohodlnou vzpřímenou jezdeckou pozici a nízké sedadlo ve výšce 555 mm pomáhá dotvářet pocit, že nejmenší TT-R je pro začátečníky přesně to pravé.
Protože TT-R50E váží pouze 57 kg, je relativně snadné ho naložit do vozidla a jeho kompaktní rozměry umožňují snadný převoz v dodávce, pick-upu nebo větším sportovním užitkovém vozidle. Proto je-li po škole nebo o víkendu čas vyrazit na místní dráhu, může tam tato výjimečná malá padesátka být během několika minut.
Motor
Typ motoru |
4taktní, Vzduchem chlazený, SOHC, jednoválec s náklonem dopředu, 2 ventilový |
Zdvihový objem |
49,5cc |
Vrtání x zdvih |
36,0mm x 48,6mm |
Kompresní poměr |
9,5 : 1 |
Maximální výkon |
- |
Maximální točivý moment |
- |
Systém mazání |
zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky |
mokrá, vícelamelová a odstředivá automatická |
Karburátor |
Mikuni VM11/1 |
Systém zapalování |
CDI (digitální) |
Systém startování |
Elektrický |
Převodovka |
stálý záběr, 3rychlostní |
Koncový převod |
Řetěz |
Rám |
Ocelový páteřový rám |
Systém předního odpružení |
Teleskopické vidlice |
Přední zdvih |
96 mm |
Úhel sklonu |
25,5º |
Stopa |
34 mm |
Systém zadního odpružení |
kyvná vidlice, (monokros) |
Zadní zdvih |
71 mm |
Přední brzda |
Jednoduchá kotoučová, Ø 80 mm |
Zadní brzda |
bubnová, Ø 80 mm |
Přední pneumatika |
2.50-10 4PR |
Zadní pneumatika |
2.50-10 4PR |
Celková délka |
1 305 mm |
Celková šířka |
595 mm |
Celková výška |
775 mm |
Výška sedla |
555 mm |
Rozvor kol |
925 mm |
Minimální světlá výška |
135 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní |
57 kg |
Kapacita palivové nádrže |
3,1 Litry |
Kapacita olejové nádrže |
1,0 litry |