Minikrosová motorka TT-R50E se jistě stane vyplněným snem všech dětí. Je navržena tak, aby přinášela radost a příjemné zkušenosti jezdcům ve věku od 4 do 7 let.
Všechno na tomto minikrosu pro pohodlnou jízdu je navrženo tak, aby přinášelo radost a příjemné zkušenosti jezdcům ve věku od 4 do 7 let. Pro maximální usnadnění ovládání je tento čtyřtakt o objemu 49,5 ccm s elektrickým startérem vybaven poloautomatickou třístupňovou převodovkou. Navíc pro zvýšení rodičovské kontroly je možné TT-R50E startovat pouze s vloženým klíčkem zapalování.
Stylová grafika modrých plastů byla inspirována Yamaha vítěznými MXGP motocykly. Díky odpružení s vysokým zdvihem a pneumatikám s drsným vzorkem je TT-R50E připraven přinášet hodiny zábavy celé rodině.
Stylový, malý TT-R50E pro pohodlnou jízdu, který je vybaven čtyřtaktním motorem o objemu 49,5 ccm s elektrickým startérem a třístupňovou převodovkou s automatickou spojkou, je skutečně jedním z motocyklů s nejjednodušší a nejsnadnější obsluhou. A protože není možné jej nastartovat bez klíčku zapalování, mohou mít rodiče plnou kontrolu nad jeho užíváním.
Stejně tak jako naše závodní motocykly s větší kapacitou je TT-R50E vybaven systémem předního a zadního odpružení s vysokým zdvihem. S odpružením 80 mm předního kola a 71 mm odpružením zadního kola je podvozek TT-R50E postaven tak, aby dodal vysoký stupeň jezdeckého komfortu spolu s jednoduchým ovládáním v off-roadovém terénu.
TT-R50E je vybaven kompaktními bubnovými brzdami pro hladký a předvídatelný brzdný výkon, což umožňuje novým a nezkušeným jezdcům rozvinout jejich dovednosti v oblasti ovládání stroje. A pro plný jízdní výkon při jízdě v terénu je tento automatický minikros vpředu i vzadu vybaven 2,5 palce širokými pneumatikami s drsným dezénem
Ve stylovém provedení v barvách Racing Blue se nechal model TT-R50E inspirovat našimi většími motokrosovými motocykly - vítězi v MX GP. Přední a zadní nárazníky jsou vyrobeny z pevného polypropylenu s vysokým stupněm pružnosti a odolnosti proti nárazu. Díky palivové nádrži o objemu 3,1 litru Vám poskytne spoustu času k ježdění, než bude nutné znovu natankovat.
Ergonomika tohoto minikrosu o objemu 49,5 ccm je navržena tak, aby se začínající jezdec neustále cítil jako doma. Promyšleně vyvinuté rozvržení řidítek, sedadla a stupačky přináší pohodlnou vzpřímenou jezdeckou pozici a nízké sedadlo ve výšce 555 mm pomáhá dotvářet pocit, že nejmenší TT-R je pro začátečníky přesně to pravé.
Protože TT-R50E váží pouze 57 kg, je relativně snadné ho naložit do vozidla a jeho kompaktní rozměry umožňují snadný převoz v dodávce, pick-upu nebo větším sportovním užitkovém vozidle. Proto je-li po škole nebo o víkendu čas vyrazit na místní dráhu, může tam tato výjimečná malá padesátka být během několika minut.
Motor
| Typ motoru | 4taktní, Vzduchem chlazený, SOHC, jednoválec s náklonem dopředu, 2 ventilový | 
| Zdvihový objem | 49,5cc | 
| Vrtání x zdvih | 36,0mm x 48,6mm | 
| Kompresní poměr | 9,5 : 1 | 
| Maximální výkon | - | 
| Maximální točivý moment | - | 
| Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni | 
| Typ spojky | mokrá, vícelamelová a odstředivá automatická | 
| Karburátor | Mikuni VM11/1 | 
| Systém zapalování | CDI (digitální) | 
| Systém startování | Elektrický | 
| Převodovka | stálý záběr, 3rychlostní | 
| Koncový převod | Řetěz | 
| Rám | Ocelový páteřový rám | 
| Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice | 
| Přední zdvih | 96 mm | 
| Úhel sklonu | 25,5º | 
| Stopa | 34 mm | 
| Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (monokros) | 
| Zadní zdvih | 71 mm | 
| Přední brzda | Jednoduchá kotoučová, Ø 80 mm | 
| Zadní brzda | bubnová, Ø 80 mm | 
| Přední pneumatika | 2.50-10 4PR | 
| Zadní pneumatika | 2.50-10 4PR | 
| Celková délka | 1 305 mm | 
| Celková šířka | 595 mm | 
| Celková výška | 775 mm | 
| Výška sedla | 555 mm | 
| Rozvor kol | 925 mm | 
| Minimální světlá výška | 135 mm | 
| Mokrá hmotnost včetně náplní | 57 kg | 
| Kapacita palivové nádrže | 3,1 Litry | 
| Kapacita olejové nádrže | 1,0 litry |