WR250F 2016

Yamaha WR250F 2016

Ve společnosti Yamaha jsme vždy rádi dělali věci po svém. A právě proto jsou naše motocykly tak specifické, protože jsou jiné. Když se podíváte na nový „obráceně uspořádaný“ a vysoce technicky vyspělý motor modelu WR250F, uvidíte, že to, co někomu může připadat nesprávné, je pro nás správné!

Sání na tomto inovativním motoru převzatém z vítězného motokrosového motocyklu YZ250F, který na hlavu porazil konkurenci v USA, Evropě i Austrálii, směřuje dopředu a přes nahoře osazený vzduchový filtr se vzduch dostává do systému vstřikování paliva.

Díky působivé výkonové charakteristice a mimořádně dobré ovladatelnosti umožňuje nový motocykl WR250F odhalit potenciál nejpokrokovějších technologií motoru a rámu, které jsou ve třídě enduro k vidění.


Vlastnosti

Čtyřtaktní motor o objemu 250 ccm se vstřikováním paliva

Čtyřtaktní motor o objemu 250 ccm se vstřikováním paliva

Nový, silný motor motocyklu WR250F, převzatý z modelu YZ250F, je vybaven vstřikováním paliva zajišťujícím dynamičtější výkon a vyšší točivý moment na nižších a středních otáčkách. Je zkonstruován tak, aby si poradil se vším – od technického, kamenitého terénu až po lesní cesty. Tento technologicky špičkový motor se speciálním enduro nastavením zapalování a systému EFI je připraven udávat tempo.

Obrácené uspořádání hlavy válce s přímým sáním

Obrácené uspořádání hlavy válce s přímým sáním

Motocykl WR250F je vybaven motorem nové generace využívajícím nejmodernější konstrukční principy ve třídě enduro, například dozadu skloněný válec a hadovitý výfuk, které přispívají k centralizaci hmoty. Toto uspořádání umožňuje použití vysoce technicky vyspělé obrácené hlavy válce s dopředu orientovaným přímým sáním, přinášející velmi citlivé reakce na ovládání škrticí klapky.

Kompaktní a hbitý

Kompaktní a hbitý

Díky novému hliníkovému kolébkovému rámu a krátkému pomocnému rámu se tento kompaktní nový motocykl enduro vyznačuje vynikající ovladatelností. Speciální konstrukce zajišťující centralizaci hmoty usnadňuje změny směru. Moderní systém odpružení a dlouhé ploché sedlo posouvá hranice hbitosti tohoto téměř ostrého závodního stroje WR250F ve třídě čtyřtaktů na zcela novou úroveň!

Centralizace hmoty

Centralizace hmoty

Konstrukce s centralizací hmoty představuje koncepci, u jejíhož zrodu jsme stáli my. Právě ta poskytuje motocyklu WR250F konkurenční výhodu. Umístění objemných součástí, jako je palivová nádrž, válec a výfukový systém, blíže ke středu rámu umožnilo vytvořit zcela nový typ motocyklu třídy enduro, jehož hbitost a ovladatelnost poskytuje jezdcům na strojích Yamaha skutečnou výhodu.

Špičkové odpružení ve třídě

Špičkové odpružení ve třídě

Plně nastavitelné odpružení patří ve své třídě k nejmodernějším. 48mm obrácená přední vidlice má zdvih 310 mm a disponuje systémem se samostatnými kanálky pro vzduch a olej, který zajišťuje stabilní výkon po celý den. Zadní odpružení tohoto špičkového čtyřtaktu kubatury 250 ccm je typu Monocross s kloubovým závěsem umožňujícím pohyb kola o 318 mm.

Spojka enduro a 6stupňová převodovka s dlouhými převody

Spojka enduro a 6stupňová převodovka s dlouhými převody

Převodovka motocyklu WR250F je osazena nově vyvinutou spojkou, speciálně zkonstruovanou tak, aby odolávala mnoha hodinám silné zátěže. Optimální přenos výkonu nového motoru se vstřikováním paliva pak zajišťuje speciálně zkonstruovaná 6stupňová převodovka s dlouhými převody.

Yamaha Power Tuner

Každý motocykl enduro je jiný a každý jezdec má své preference. Proto jsme vyvinuli systém Yamaha Power Tuner umožňující nastavit výkonové charakteristiky motocyklu WR250F. Toto připojitelné příslušenství, které zpřístupňuje vyspělé tovární technologie každému, nabízí široké spektrum možností vyladění motoru s rychlým a snadným výběrem přímo na trati.

Cena 239 990 Kč včetně DPH.


Specifikace

Motor

Typ motoru

jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, 4ventilový

Zdvihový objem

250cc

Vrtání x zdvih

77,0mm x 53,6mm

Kompresní poměr

13,5 : 1

Maximální výkon

-

Maximální točivý moment

-

Systém mazání

zásoba oleje v klikové skříni

Typ spojky

mokrá, vícelamelová

Karburátor

Vstřikování paliva

Systém zapalování

TCI

Systém startování

elektrický a nožní

Převodovka

stálý záběr, 6rychlostní

Koncový převod

Řetěz

Podvozek

Rám

Částečně dvojitý kolébkový

Systém předního odpružení

Teleskopické vidlice

Přední zdvih

310 mm

Úhel sklonu

26º

Stopa

114 mm

Systém zadního odpružení

kyvná vidlice, (kloubové odpružení)

Zadní zdvih

318 mm

Přední brzda

Hydraulická kotoučová, Ø 250 mm

Zadní brzda

Hydraulická jednokotoučová, Ø 245 mm

Přední pneumatika

90/90-21 54R

Zadní pneumatika

130/90-18 69R

Rozměry

Celková délka

2 165 mm

Celková šířka

825 mm

Celková výška

1 280 mm

Výška sedla

965 mm

Rozvor kol

1 485 mm

Minimální světlá výška

325 mm

Mokrá hmotnost včetně náplní

118 kg

Kapacita palivové nádrže

7,5 Litry

Kapacita olejové nádrže

1,1 litry


 Produktový list Yamaha WR250F