Nová MOTO GUZZI V7 SPECIAL

NOVÁ, RYCHLÁ, POHODLNÁ

NOVÁ MOTO GUZZI V7 SPECIAL

SKLADEM V MOTOCENTRU BARTH
Klasická i elegantní, V7 SPECIAL má něco navíc, něco čemu se říká čirá osobnost. Věrná svým kořenům i s novým motorem o objemu 850 ccm. SPECIAL má veškerou sílu a krásu, jakou od autentického stroje Moto Guzzi očekáváš. Tato vytrvalá ikona se nebojí přijmout moderní prvky a přichází se vším komfortem, aby poskytovala maximální výkon, bezpečnost a potěšení z jízdy. Klíč je ve jménu. Tento motocykl je pro jezdce, kteří hledají něco zvláštního, a to je to, co najdou, když nastoupí na tuto skutečnou legendu.
 
SPECIÁLNÍ AŽ DO NEJMENŠÍCH DETAILŮ
Barevný pásek na bočních panelech odpovídá závodnímu pruhu na palivových nádržích modelu V750 S3 z roku 1975, jako pocta tomuto nezapomenutelnému stroji. Jeho tvar a barvu odlišuje řada chromatických a grafických detailů s povrchovými úpravami, které spojují tradici i inovace a vedou je k dokonalosti. Například paprsková kola s leštěným hliníkem a černými náboji, přístrojovou deskou s dvěma kruhovými budíky a „old-school“ sedlem.
POCIT SVOBODY
Sportovní a pohodlné nové sedlo ve stylu vintage v klasickém hnědém čalounění s nerezovým madlem pro spolujezdce přispívá nejen k elegantnímu vzhledu motocyklu, ale také nabízí větší pohodlí.
VÁŠEŇ PRO DOKONALOST
Designérský tým v Mandello del Lario usiloval o dokonalost a dosáhl na V7 SPECIAL nové úrovně pohodlí, bezpečnosti a potěšení z jízdy. Jezdci ocení vlastnosti, jako jsou vysoce výkonné pneumatiky DUNLOP ARROWMAX STREETSMART, ideální i v kluzkých podmínkách. Spolu se zkráceným zadním blatníkem, zbrusu novým předním LED svícením a novými předními a zadními směrovkami.
 

 
MOTOR
Má o 25 % vyšší maximální výkon, přičemž oproti předchozí generaci s výkonem 52 koní v 6200 otáčkách nyní nabízí 65 koní při 6800 otáčkách. Nejvyšší točivý moment rovněž výrazně narostl ze 60 Nm ve 4250 otáčkách na vynikající hodnotu 73 Nm v 5000 otáčkách, přičemž více než 80 % točivého momentu je k dispozici už ve 3000 otáčkách.
DESIGN
Stylové boční panely jsou nové a spolu s novým kratším zadním blatníkem a novým výfukovým systémem dávají nové „osmsetpadesátce“ odlišný a atraktivnější vzhled. Změny zahrnují mnoho nových prvků pro zlepšení stability a komfortu, přičemž pověstná ovladatelnost nejprodávanějšího modelu Moto Guzzi zůstává zachována.
STYL
Hliníkové ráfky ve sportovním designu, které má ve výbavě model Stone, jsou rovněž nové; zadní ráfek přitom obouvá širší pneumatiku 150/70. V7 Special zůstává u elegantního analogového přístrojového panelu se dvěma budíky (tachometr a otáčkoměr) a ultra-klasických ráfků s drátovým výpletem.
 

TECHNICKÉ PARAMETRY  KOMPLETNÍ NABÍDKA

Nově představená Moto Guzzi V7 Special přichází s motorem, který vychází z nové pohonné jednotky modelu V85 TT. Jedná se o nejnovější a nejmodernější agregát vyrobený v Mandellu, který je zárukou vyššího výkonu a celkově vyšší účinnosti, poskytující maximální potěšení z jízdy, zábavu a spolehlivost. V porovnání s předchozí verzí má novinka z Mandella celkově vyšší úroveň výbavy a na pohled odráží svojí designovou vyspělost, do které se promítají také větší rozměry motoru a velkoryse dimenzované výfukové svody s novým uspořádáním; při pohledu zezadu pak vynikne větší kloubový hřídel sekundárního převodu a širší zadní kolo, stejně jako dvojice robustnějších tlumičů Kayaba. Rám byl zpevněn v oblasti hlavy řízení pomocí ocelových výztuh, zatímco dva nové zadní tlumiče mají větší zdvihy odpružení a nové dvoustupňové sedlo nabídne více pohodlí. Se stejným cílem byly použity také nové držáky stupaček spolujezdce.

MOTOCENTRUM BARTH, PARDUBICE

Lucie Pulkrábková

Mgr. Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz