40 LET DOBRODRUŽSTVÍ = 4 DESETILETÍ GS

40 LET DOBRODRUŽSTVÍ = 4 DESETILETÍ GS

Připraven na jakoukoli výzvu: Od roku 1980 stojí GS za neomezeným dobrodružstvím a zvědavostí, jak v terénu, tak na cestách. Před 40 lety jsme poprvé představili R 80 G / S jako koncepčního průkopníka cestovního endura a položili jsme tak základní kámen pro čtyřicetiletý úspěch. Toto výročí oslavujeme třemi speciálními edicemi nových F 750 GS, F 850 ​​GS a F 850 ​​GS Adventure. "Edice 40 let GS" jsou poctou #SpiritofGS. Přesvědčují nejnovější technologii, ale jejich design je inspirován legendárním R 100 GS a odkazuje se na původ GS.

Unikátní design speciální edice

Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.

F 750 GS = Černé ráfky, výrazná žlutá ochrana rukou a nepřehlédnutelné nápisy „40 let GS“: F 750 GS ve Speciální edici 40 let GS.
F 850 GS = F 850 ​​GS Speciální edice 40 let GS přitahuje pozornost černou metalickou barvou, žlutými světly a zlatými eloxovanými ráfky.
F 850 GS Adventure  = F 850 GS Adventure ve speciální edici 40 let GS s černožlutým sedlem, s eloxovanými zlatými ráfky a vysoce kvalitními detaily se odkazuje na R 100 GS.

40 LET POKROKU

Přišla, jela, zvítězila
Když GS 80 vyhrála dvě zlaté medaile na Šestidenním mistrovství světa v roce 1978, téměř nikdo neměl představu, že modelová řada bude na trhu pokračovat o dva roky později. R 80 G / S vytvořila segment velkoobjemových cestovních endur, které stále dominuje. GS je považován za nejúspěšnější německý motocykl - a my víme proč. Každý, kdo vysedl na GS, si rychle uvědomí: Jízda GS je styl života.

Jízdní vlastnosti, které posouvají milníky
Dynamika jízdy, kompetence v terénu, pohodlí a robustnost jsou čtyři vynikající schopnosti, které jsme kultivovali a neustále zlepšovali po dobu 40 let. GS je proto stálým hnacím motorem inovací: je postaven tak, aby překonal hranice a dobyl nové území. Poháněn technologií motoru budoucnosti, počínaje jedním válcem až po dnešní dvouválcový boxer.

MOTOCENTRUM BARTH, PARDUBICE